Google
 

Sunday, February 15, 2009

אם להתלונן על משהו, אתה הולך להיענש

דיפלומט ישראלי בכיר הוא הזהיר כי ישראל מוכנה לשגר מתקפה צבאית נגד איראן כדי למנוע ממנה לפתח נשק גרעיני.

בראיון עם גיל, דן Gillerman, שהיה נציג קבוע של ישראל ב האומות המאוחדות מ 2003 עד ספטמבר האחרון, אמר פעם עבור המאמצים הדיפלומטיים לעצור את איראן לרכוש יכולת גרעינית אולי כבר פג.

"העולם לא יכול להרשות לעצמך לחיות עם איראן גרעינית", אמר מר Gillerman.

האמת היא, כי לאחר עדים הישראלי פשעי מלחמה בלבנון, וכן את השטח הפלסטיני בשטחים באופן בלתי חוקי, העולם לא יכול להרשות לעצמך לחיות עם גרעיני ישראל. בניגוד לאיראן, ישראל פיתחה בחשאי מאות warheads הגרעיני ואספקת נשק מחוץ כל פיקוח על ידי הקהילה הבינלאומית. איראן ממשיכה להפעיל תוכנית הגרעין שלה תוך שיתוף פעולה עם האו"ם הבינלאומי של Atomic Energy Agency (IAEA).

לדברי טלוויזיה העיתונות בדו"ח של פברואר 13,

החדש של ראש המודיעין של ארה"ב אישרה את ממצאי הדו"ח של 2007 מודיעיני כי איראן נשק גרעיני, אין לו תוכנית.

דניס בלייר אמר כי ועדת הסנאט המודיעין שלו הארגון יש הערכה כי טהראן אין נשק גרעיני תכנון weaponization עבודה.

הערכת המודיעין הלאומית (nie), שפורסם בנובמבר 2007 על ידי שש עשרה סוכנויות המודיעין של ארה"ב, הבהירו כי איראן לא להמשיך עם תוכנית נשק גרעיני.

2007 דו"ח מודיעיני היה לראות מגוון רחב של נסיגה עבור בוש המאמצים הלחץ איראן לעצור את תוכנית הגרעין.

כלב שמירה גרעינית של האו"ם, אשר ביצע את המספר הגבוה ביותר של הבדיקות שלו בהיסטוריה על אתרי הגרעין האיראנית, אף מצאו כלום לציין כי התוכנית כוללת מוסח לכיוון weaponization.

בינתיים, הן ממשלות ארה"ב וישראל ממשיכות ללחוץ את הבעיה של החשודים בפיתוח טכנולוגיה גרעינית צבאית באיראן, סטירות שלושה סיבובים של סנקציות נגד טהרן. ישראל מאיימת לתקוף בגלוי איראן על מנת להשמיד את מתקני הגרעין והמדע.

הבעיה האמיתית, כפי שכולנו יודעים עד עכשיו, היא זו:

שלא כמו ארה"ב וישראל, איראן לא תקפו מדינות אחרות האחרונים ההיסטוריה. יש מספיק ראיות מתועד המעיד כי ארה"ב תיכננו את השמן מלחמות מזמן וכי איראן היה אחד ממוקד. איראן היא חזקה גם מכשול עבור טריטוריאלי ישראלי הרחבת ב מדינות ערב. במצב זה, גם אם איראן הייתה מנסה לפתח הרתעה אפקטיבית גרעיני יכולת הגנה עצמית, זה יהיה מושלם או מובן לחלוטין מוצדק.

אם ארצות הברית וישראל מדינות אחרות רוצה לוותר על תוכניות הגרעין שלהם, הם צריכים לתת דוגמה ע"י עושה אותו ראשונים. זה, עם זאת, לא יקרה, כי אלה שני "שותפים" מאמינים כי הם יכולים באופן חד צדדי בריון עמים אחרים לתוך הגשתן. הברורים דפוס כאן: לנטרל, כדי שנוכל להתחיל לנהל את המשאבים שלך ואת השטחים, או במקום אחר ... אנו לתקוף אותך!

דרך אגב, אף אחד עדיין לא הסביר מדוע: "העולם לא יכול לחיות עם איראן גרעינית". העולם חי עם אמריקה גרעיני, גרעיני עם רוסיה, סין גרעיני, והודו, ופקיסטן, ועל גרעיני צרפת, בריטניה ו, גרעיני עם ישראל, כנראה שורה של מדינות אחרות גרעיני - ואף אחד לא מאיים במלחמה נגדם זה סיבה. איכשהו, העולם בטוח יותר, כאשר המדינות בהן יכולות הרתעה גרעינית. אף אחד לא שאלות זכויותיהם לפתח תוכניות הגרעין של שלום או למטרות צבאיות. אז מדוע איראן? אני חושב שאני כבר ענה כי השאלה נאיבי.

מעניין, רוסיה היא לא באמצעות כוח וטו על מועצת הביטחון של האו"ם, כדי לחסום את הסנקציות נגד אירן. אולי רוסיה רוצה אותנו לשלב לתוך הבלאגן הזה ואת שטוח למתוח את עצמנו? אני לא יהיה מופתע. רוסיה היא מאוד טובה בו הדיפלומטיה ועל לטווח ארוך משחקי שחמט.

לאחרונה,

מזכירת המדינה של ארה"ב, הילארי קלינטון, הצהיר כי בסוף יום שלישי Obama המינהל עשוי לשקול תוכניות עבור מערכת טילי ההגנה באירופה, אם איראן מפסיקה ארה"ב פקידים מאמין מה הוא הכונן עבור נשק גרעיני. (מקור)

זה היה אולטימטום ישירה להתייחסות לרוסיה. "תעזרו לנו להתעמר באיראן, או אנו מקימים שלנו טילים על הגבול". שוב, השאלה האמיתית היא, "אם אירופה מערכת טילי הגנה על מנת למנוע איראן גרעינית warheads להגיע אמריקה, למה הם שיוצבו בפולין במקום גרמניה, בריטניה או צרפת? או איסלנד? לחלופין, בקנדה? "מובן מאליו, אירופה מערכת טילי הגנה בפולין המאיים רוסיה וזה למה זה הפך bargaining שבב geopolitical את המשחק עבור המזרח התיכון וכן הקווקז. הילארי (אשר לכאורה יש ניסיון נרחב בפוליטיקה) יש סוף סוף הודתה שהיא.

בוודאי, מר Lavrov פועלת באופן המתאים להעביר בתגובה זו "הזמנה". אולי, התשובה צריכה להיות: "ברוח של שיתוף פעולה ממתינים האו"ם לחקור פשעי המלחמה של ישראל בעזה, אם ארה"ב מסייעת לנו כוח כדי לחסל את ישראל בנשק גרעיני, וכדי לקבל הבינלאומית הבדיקות של מתקני הגרעין שלה, אנחנו יעזור לך

להתמודד עם איראן ".



No comments:

Parking Tickets

Parking Tickets
Can I pay my tickets here?

Let 'em Hear it

Add to Technorati Favorites

Gottcha, scofflaw

Gottcha, scofflaw

Hottest T-Shirts on the Web

Favorite Scofflaw Movies

  • The Godfather
  • The Usual Suspects
  • Dirty Harry
  • The Good, The Bad and The Ugly
  • The Treasure of The Sierra Madre
  • The Long Good Friday
  • Pacific Heights
  • Midnight Cowboy
  • Highway61
  • Duel
  • Catch Me if You Can
  • Glengarry Glenn Ross